عشق یا خیانت

هر چی بخوای داریم بیاااااااااا!!!

همه چی ی ی ی ییی ییییییز

عشق یا خیانت

مادرم مي گفت عاشقي يک شب است و پشيماني هزار شب،

اما حالا هزار شب است پشيمانم که چرا يک شب عاشقي نکردم 

(دکتر علي شريعتي)

کسی را که دوستش می دارید شما را دوست نمی دارد...

کسی که شما را دوست می دارد شما او را دوست نمی دارید...

کسی که شما دوستش می دارید و او نیز شما را دوست می دارد ,

به رسم و آئین روزگار هرگز به هم نمی رسند و این رنج است

« دکتر علی شریعتی»

                                                                            

از دیده به جای اشک خون می آید

دل خون شده ، از دیده برون می آید

دل خون شد از این غصّه که از قصّه عشق

می دید که آهنگ جنون می آید

می رفت و دو چشم انتظارم بر راه

کان عمر که رفته ، باز چون می آید؟

با لاله که گفت حال ما را که چنین

دل سوخته و غرقه به خون می آید

کوتاه کن این قصه ی جان سوز ای شمع

کز صحبت تو ، بوی جنون می آید

 « دکتر علی شریعتی»

به یادتان می آورم تا بدانید که

زیباترین منش آدمی محبت اوست

پس محبت کنید، چه به دوست، چه به دشمن

که دوست را بزرگ کند و دشمن را دوست . . .

(کوروش کبیر)

 

ویلیام شکسپیر میگه : زمانی که فکر می کنی تو 7 تا آسمون 1 ستاره هم نداری

یکی یه گوشه دنیا هست که واسه دیدنت لحظه شماری می کنه.

 

در یک آشنایی دوستانه ما با هم دست دادیم !!

تو فقط دست دادی..

و من..

همه چیز از دست دادم...

 

وای اگه فردا بیاد باز تو نیایی / وای میخوام داد بزنم از این جدایی /

وای دیگه مُردم چقدر تو بی وفایی / مگه من با تو بد کردم خدایی

 

 هرگز زانو نخواهم زد ، حتی اگر سقف آسمان کوتاهتر از قامتم شود! (کــوروش کــبــیــر)

 

نظرررر یادتون نره بچه هااااااااااااااااااااااا


نظرات شما عزیزان:

hossein
ساعت11:44---29 مهر 1390
سلام عزیزم
ممنون که سر زدی
من خیلی وقته لینکت کردم
بیشتر پیش ما بیا خوشحال میشیم


taha
ساعت19:37---4 مهر 1390
لینکت کردم بلینکم

دیووووووووووووووووووووووووونه
ساعت17:01---3 مهر 1390
سیلام
خوفیییییییییییی؟؟؟
قربون تو برم که انقد نگران من بودی
خیلی دوست دارم
راستی این آپت قشنگ بود
أه باید بری مدرسه؟؟؟
بدبختیه که............
راستی کلاس چندمی؟؟؟سوم یا پیش؟؟؟
چه رشته ای؟؟؟


taha
ساعت10:46---2 مهر 1390
وب جالبو باحالی داری خوشحال میشم به منم سربزنی

رضا
ساعت16:11---1 مهر 1390
سلام آجی جوووووونم.....بگو کی اذیتت کرده حالشو بگیرم.....؟؟؟؟؟؟؟نه بگو....؟؟؟؟د بگو دیگه؟؟؟؟؟....آپت فوق العاده بود مرسی که خبر دادی......

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 1 مهر 1390برچسب:, ] [ 14:31 ] [ girl ] [ ]